loading...
iload
ميلاد فعله گري بازدید : 1 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

.

______________________  اس ام اس عاشقانه  _________________________

.

.


سخت ترين قسمت زندگي اونجاست
كه ميفهمى واسه كسى كه تموم زندگيت بوده، فقط يه رهگذر بودى
اينجا همه رهگذرند، سفر بسلامت

.

.

______________________  اس ام اس عاشقانه  _________________________

.

.


جای تأسف است که ما برای شاد بودن بهانه ای می خواهیم، ولی برای غمگین بودن نیاز به هیچ بهانه ای نداریم و گاهی بی دلیل غمگین میشویم

.

.

______________________  اس ام اس عاشقانه  _________________________

.

.


آن که می گوید دوستت می دارم
دل اندهگین شبی ست
که مهتابش را می جوید
ای کاش عشق را
زبان سخن بود

.

.

______________________  اس ام اس عاشقانه  _________________________

.

.


برای رفع دلتنگیهای کشنده ام
چاره ای نیست
جز سکوت درداور
و
صبری تلخ تر از تلخ

.

.

______________________  اس ام اس عاشقانه  _________________________

.

.


مروز بیشتر از همیشه دلتنگم
دلتنگی من.... مثل احساسم به توست. اندازه ندارد

.

.

______________________  اس ام اس عاشقانه  _________________________

.

.


قیمت ندارد
میم مالکیتی که از زبان تو می شنوم

.

.

______________________  اس ام اس عاشقانه  _________________________

.

.


پاییز است فصل باران

راستی پاییز؟
من بارانی تَرم یا تو؟
تو یک فصل می باری
من اما چهار فصل میبارم

.

.

______________________  اس ام اس عاشقانه  _________________________

.

.


دلم می خواهد زندگی ام را موقت بدهم دست یک آدم دیگر
بگویم تو بازی کن تا من برگردم
نسوزی ها

آی لود ...............

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 51